Acasă » Abonare la newsletter » Scratch la info

Scratch la info

Urmăriţi această secţiune pentru a vedea ce lucrează copiii la cursurile de programare.

Într-o primă fază, după ce copiii învaţă despre coordonate şi despre cum pisicuţa Scratchy se mişcă în spaţiul jocului numit scenă, îl pun pe motănel să deseneze, mai întâi cu o singură culoare, apoi cu un „stilou” multicolor.

Scratchy trebuie să se ferească de un fulger. Prin intermediul unor blocuri speciale, copiii îl programează pe motan să se mişte atunci când sunt apăsate anumite taste (mişcare în sus dacă este apăsată săgeată sus, mişcare în jos dacă este apăsată săgeată în jos, ş.a.m.d.). Dacă Scratchy atinge Fulgerul (fulger a cărui mişcare este programată tot de copii), atunci acesta dispare. Cu cât îl atinge mai des, cu atât pisoiul dispare mai mult.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook

O vizită plăcută! ... See MoreSee Less

10  ·  

View on Facebook

Scoala Petre Ghelmez a distribuit fotografia postată de Ministerul Educației Naționale-România. ... See MoreSee Less

Reînscrierea copiilor care frecventează grădinița în acest an şcolar şi doresc să o frecventeze şi în anul şcolar 2017-2018 începe în data de 8 mai, în timp ce înscrierea copiilor nou-veniţi se va derula începând cu 22 mai. Aceste informații precum și alte detalii importante privind (re)înscrierea în grădiniță în anul 2017 sunt cuprinse în adresa către inspectoratele școlare județene publicată aici, în format pdf: bit.ly/2poZP3v. [foto via snapwire]

10  ·  

View on Facebook

Iubindu-ne unii pe alții vă spunem într-un glas, Hristos a înviat! ... See MoreSee Less

10  ·  

View on Facebook

Hristos a inviat! Sarbatori binecuvantate! ... See MoreSee Less

10  ·  

View on Facebook

Scoala Petre Ghelmez a adăugat o fotografie nouă în albumul Fotografii din cronologie. ... See MoreSee Less

11  ·  

View on Facebook